فشار متوسط

شرکت کنترل نیروی خراسان با دارا بودن سال ها تجربه در ساخت تابلوهای فشار متوسط با بکارگیری فناوری های روز دنیا توانسته است ضمن کاهش مدت زمان تولید محصولات، موفق به اخذ تاییدیه کیفیت از شرکت تولید و انتقال نیروی برق ایران (توانیر) گردد. با این حال ارتقا مستمر ایمنی محصولات و جلب رضایت مشتریان در سرلوحه کار این شرکت می باشد.

محصولات فشار متوسط این مجموعه را به سه دسته کلی می توان تقسیم کرد:

  • تابلوهای فشار متوسط کمپکت
  • تابلوهای فشار متوسط سنتی
  • پست های کمپکت پیش ساخته (Pre-Fabricated Substation)

1-  تابلوهای فشار متوسط کمپکت:

تابلو فشار متوسط کمپکت 20 کیلو ولت
تابلو فشار متوسط کمپکت 33 کیلو ولت

با توجه به نیاز روز افزون صنعت به تکنولوژی های روز دنیا، امنیت و حفاظت از تجهیزات فشار متوسط و نظر به محدودیت فضایی که برای اجرای پست های فشار متوسط پاساژ شرکت توزیع و پست های داخله وجود دارد، این شرکت با استفاده از کادری مجرب و امکانات سخت افزاری و نرم افزاری روز دنیا در جهت تولید این محصولات گام برداشته است. تمامی این محصولات متناسب با نیاز مشتری از بهترین و مناسب ترین تجهیزات طراحی و تولید می شوند.

 

 

2-  تابلوهای فشار متوسط سنتی:

این مجموعه از تابلوها که معمولا در صنایع فولاد و ریخته گری مورد استفاده قرار می گیرند، در رده اولین محصولات تولیدی فشار متوسط این شرکت قرار داشته است.

 

 

3- پست های کمپکت پیش ساخته:

محدودیت فضای پیش بینی شده در پروژه ها جهت تاسیسات برق موجب ابداع پست کمپکت پیش ساخته گردید که در آن تابلوی فشار متوسط، ترانسفورماتور توزیع و تابلوی فشار ضعیف در یک فضای بهینه و استاندارد بصورت پیش ساخته در دسترس مشترکین قرار گرفته است.

لازم به ذکر است که تمامی محصولات این شرکت در مرحله طراحی درنرم افزارهای مرتبط شبیه سازی می گردند و همچنین بررسی های دقیق در مراحل تولید تحت نظارت واحد کنترل کیفی صورت می گیرد. لازم به ذکر است کلیه تست های اجباری استانداردهای شرکت توانیر از جمله تست فرکانس قدرت 50KV، تست مدار قدرت با ولتاژ نامی 20KV و … بر روی تابلوها اعمال می گردد و در نهایت، تنظیمات رله های حفاظتی با تزریق جریان به ترانسفورمرهای جریان، انتخاب می گردد.

 

 5,103 total views,  6 views today